Elképesztő, soha nem látott érdeklődés övezi a Violetta című tv-műsor sztárszereplőjének Budapesten megrendezendő koncertjeit. Olyannyira nagy az igény, hogy a szervezők még egy negyedik koncertet is beiktatnak, teltházra számítanak.
Részletek a tovább mögött!
A The Walt Disney Company ma bejelentette, hogy a változatlanul nagy érdeklődésre való tekintettel még egy Violetta Live koncert kerül megrendezésre, melynek fő fellépője Martina Stoessel. Jegyek március 20-án 9 órától kaphatók, a negyedik koncert pedig augusztus 30-án, vasárnap 14:30-kor kezdődik majd.
BUDAPEST KONCERTEK:
2015. augusztus 29. BUDAPEST ARÉNA 14:30
2015. augusztus 29. BUDAPEST ARÉNA 19:30
2015. augusztus 30. BUDAPEST ARÉNA 14:30
2015. augusztus 30. BUDAPEST ARÉNA 19:30
Belépők 9.900,- forinttól a www.livenation.hu weboldalon keresztül március 20-tól megvásárolhatóak. Az új koncertre is kaphatók limitált számban exkluzív csomagok. Az előadással kapcsolatos további részletek a www.disney.hu/violetta-live -on.
A Violetta Live keretében a tévésorozat eredeti szereplőgárdája lép majd fel, beleértve Violettát alakító Martina Stoesselt. Martina mellett láthatjuk még élőben a színpadon Jorge Blancót (Leon); Diego Dominguezt (Diego); Facundo Gambandét (Maxi); Mercedes Lambrét (Ludmila); Candelaria Molfesét (Camila), Samuel Nascimientót (Broduey); Alba Rico Navarrót (Naty) és Ruggero Pascquarellit (Federico). A szereplők a Violetta sorozat 1. és 2. évadának kedvenc slágereit adják elő, és hallható lesz a 3. évadból az „En Gira” is. A vadonatúj showt egy kilenctagú, energikus tánccsoport teszi tökéletessé, valamint egy öttagú együttes kíséri lenyűgöző díszletek és világítás mellett, látványos koreográfiával, szenzációs technikai elemekkel és lélegzetelállító új jelmezekkel.
A Violetta Live 90 perces program, szünet nélkül.
- Néhány érdekes adat a Violetta Live 2015 turnéról:
Összesen 79 alkalommal öltöznek át a szereplők a show során, ebből Martina Stoes-szel 13-szor vált ruhát
Összesen 75 pár cipő áll rendelkezésre a szereplők rendelkezésére
Átlagosan 20 órát vesz igénybe a színpad felépítése
Minden városban átlagosan 5 óra alatt bontják le a színpadelemeket
A turné során 95 koncertet adnak 11 európai ország 24 városában 2015-ben
240 négyzetméteres HD LED rendszer, 3 mozgó hajlított LED képernyővel
Szenzációs vizuális effektek, köztük hó- és konfettiágyúk, valamint tűzijáték
A közönség felett repkedő előadók
Több mint 130 munkatársból álló produkciós csapat
10 kamion szállítja a koncert felszerelését a turné különböző állomásai között
A Disney Csatornán futó Violetta című sorozat első, második és harmadik évadának 25 népszerű slágere csendül fel a koncertek során
2013/14-ben az első koncertturné, a Violetta In Concert, Paraguayban, Asunciónban indult 2013 szeptemberében. Majd Európában 62 előadást adtak 15 városban Spanyolországban, Olaszországban és Franciaországban. A turné keretében összesen közel egymillió jegy kelt el, amely 12 országban több mint 200 előadást jelentett. A turnét egy speciális koncertanyag mozis bemutatója követte, amely tartalmazta a teljes élő előadást és a rajongók számára lehetővé tette, hogy betekintést nyerjenek az élő koncertturné kulisszái mögé is.
A harmadik televíziós évadjánál járó Violetta szédületes sikert aratott mindenhol, ahol megjelent. Az első gyerek-szappanoperának nevezett produkció Violetta tini életének dramatikus fordulataival lebilincselte a nézőket. A történet szerint többéves európai tartózkodása után a tehetséges tinédzser szülővárosába, Buenos Airesbe visszatérve énekkel és tánccal győzi le az útjába kerülő kihívásokat. A 15 nyelvre lefordított Violetta több mint 40 millió nézőt vonzott be 2014 áprilisa és júniusa között. Violetta a 6-14 éves lányok első számú, spontán említett kedvencévé vált Belgium déli részén, Franciaországban, Olaszországban, Lengyelországban és Spanyolországban.
A tévésorozat kiegészítéseként Violetta óriási sikerrel jelent meg több fogyasztói terméken, mint például a divatcikkek és kiegészítők, lakberendezési tárgyak, papíráruk, szépségápolás, játékok, elektronikai termékek, könyvek és magazinok. Több mint három millió Violetta könyvet és egymillió Violetta naplót adtak el csak az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika). A Violetta sorozat szereplői több platinalemezt tudhatnak magukénak, amelyek száma a mai napig már a két milliót is meghaladja világszerte.
Violetta globális szintű, több mint 350 milliós YouTube nézettsége még Justin Bieberét is meghaladja Olaszországban, Spanyolországban és Franciaországban.
„Noha a Violetta tévésorozatként indult, már a kezdettől fogva világos volt a potenciálja, hogy más területeken is sikereket érjen el. Mivel a zene és a tánc minden epizód szerves része, az eredeti szereplők élő koncertes előadása az első turné során lehetővé tette a Disney számára, hogy a Violetta közönségére gyakorolt vonzerejét még intenzívebbé tegye. A spanyolországi, olaszországi és franciaországi élő koncertekre adott lehengerlő rajongói reakciók után a Violetta Live teljesen új koncertélményt nyújt, lehetővé téve az európai Violetta-rajongóknak, hogy a Violetta sztárjait élőben láthassák, ahogy kedvenc dalaikat előadják a színpadon." - nyilatkozta Charlie Coleman - a The Walt Disney Company EMEA Violetta marketing-alelnöke
forrás: Live Nation Hungary