Minden, amiről beszélnek és az, amiről nem!

Prominent

Prominent

Freddie nem volt elég szexi

2016. május 15. - prominent

13244668_10206555474791006_998788515458771931_n.jpg

Miért bukott meg Fehérvári Gábor az Eurovízión? Magyarnak lenni nem túl szexi dolog ma Európában. Legalábbis ezt sugallja a dalversenyen elért eredmény. De tényleg így van? Vélemény a tovább mögött!

A legkisebb fiú (most tekintsünk el attól, hogy magas - részletkérdés) nekivág Európában és úttörőként akarja megnyitni a kontinens embereinek szívét és bezáratni a templokat, mert úgyis a szeretet mindenekfelett. Röviden ennyi az üzenete a Pionerr dalnak. A hangszerelése nem jobb, de nem is rosszabb más, hasonlószőrű popdaloknak. És ez egy olyan versenyen, mint az Eurovíziós Dalfesztivál elmegy, szódával, vagy kisüstivel, édesmindegy.

Mert az Eurovízió nem a kifinomult zenei ízlésűek és vájtfülűek számára készült műsor. Mert ez nem a Kodály hangverseny. Hanem egy olyan dalfesztivál, ami leginkább szórakoztatni és mulattatni akar. Bár van, aki szerint politika az egész és különben is, mindent teljesen komolyan kellene venni. És itt van az a bizonyos kutya elásva!

k_ap201605141181-e1463286172341.jpg

Mert semmit sem szabad teljesen véresen komolyan venni, főleg nem a tucatszámok seregszemléjét. Akkor ott már nagy gondok vannak!

De vegyük csak sorjában, hogy miért is alakult ki ez a csalódás-érzés, amit a magyar Freddie érzett a végeredményt látva. Elsőkörben talán szegénnyel nem kellett volna elhitetni, hogy képes győzni és az első tízbe, vagy ötbe is be tud jutni. Mert ez nem erről szól. Ha ezt elhitette, ha ő komolyan arra gondolt, hogy na, majd most megnyerjük Magyarországnak, és visszaáll a jócskán megtépázott nemzeti büszkeség.

Nem ez történt. Az okokat lehetne sorolni. Egy azonban bizonyos. Freddie, vagy polgári nevén Fehérvári Gábor, ez a huszonhat éves győri fiatalember túl komolyan vette, túlságosan is azon volt, hogy ez a magyaroknak egy hihetetlen kiugrási lehetőség, több mint kétszázmilló ember látta kontinensen innen és túl.

k_epa201605141121-1024x1024.jpg

A Rising Starból kinőtt Freddie (negyedik helyet szerezte meg) és a Dal2016 győztese talán egészen elképesztő médianyomás alá került, aminél már csak az volt még rosszabb, ahogyan külföldön aranytálcán cipelték. Főleg kinézetére és hihetetlen kisugárzására apellálva és lényegében piedesztálra emelték. Ő meg belement a játékba, de a végére túl nagy volt az akarás. Túlságosan is bizonyítani akart volna.

Tényleg, milyen szép is lett volna, ha elmondhattuk volna, hogy igen, a tehetség az mindenek túltesz, és Fehérvári Alfréd egykori labdarúgó unokája más vonalon is győzni tudott.

Csakhogy nem ezeket a lapokat osztották. Mi több, pálya szélére sodortak minket. Vagyis mi magunkat. Mert ha komolyan tudjuk venni, hogy egy Eurovíziós dalfesztiválon valaha is nyerni tudunk, akkor vagy nagyon el vagyunk szállva magunktól (és ha nem sikerül, a háttérhatalmak az okai), vagy tényleg nem a valóságban élünk. Mindkettő elszomorító.

k_ap201605141172-1024x722.jpg

Mi légyen a megoldás? Nos, kéremszépen, elsősorban ahhoz kelleni tartani magunkat, akik vagyunk (már ha tudjuk, ugye?) és teljesen nem véresen komolyan véve magunkat egyszerűen csak szórakoztatni és örülni a pillanatnak. Közelebb egymáshoz! És akkor, talán, mindenkinek megmutatva lehetünk úttörők. Addig marad a köldöknézegetés a mások hibáztatása!

Ja, amúgy a 61-ik, Stockholmban megrendezett Eurovíziós dalfesztivált az ukrán Jamala dala, egy háborús emlék nagyanyjáról, 1944 címmel bizonyult a legjobbnak. Freddie 108 pontjával a 19-ik helyen zárta a megmérettetést!

-prominent-

A bejegyzés trackback címe:

https://prominent.blog.hu/api/trackback/id/tr268718332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Advanced Flight 2016.05.15. 15:01:12

"Mert semmit sem szabad teljesen véresen komolyan venni, főleg nem a tucatszámok seregszemléjét. Akkor ott már nagy gondok vannak!"

"Mert ha komolyan tudjuk venni, hogy egy Eurovíziós dalfesztiválon valaha is nyerni tudunk, akkor vagy nagyon el vagyunk szállva magunktól (és ha nem sikerül, a háttérhatalmak az okai), vagy tényleg nem a valóságban élünk."

Tehát ez egy szórakoztató popműsor, tucatszámokkal és átlagos színvonallal, amit nem is szabad komolyan venni, de ha azt képzeljük, hogy ezt valaha megnyerhetjük, akkor nagyon el vagyunk magunktól szállva. Világos.

Poszter szeretett volna valami nagyot mondani, de csak egy tökéletesen ellentmondásos, "merjünk kicsik lenni"-jellegű böfögésre futotta.
Index-címlapot csak ezért kapott, még mielőtt.

Alick 2016.05.15. 15:03:32

Politika... és Freddie esetében a feminista lobbi nem tolerálta a szexista manírt.
:)

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2016.05.15. 15:12:56

orbán ezt is elvette tőlünk!!!
pedig ha még mindig a szélsőliberális diplomás ateista materialista nihilista értelmiségi bulizósfiatalok vezetnék Mo-ot, minden jobb lenne!!!!
XD

röf 2016.05.15. 15:23:06

Freddie elibázta.
Freddie nem tanult a múltból.
Freddie-nek női ruhában kellett volna vonaglani a színpadon.

2016.05.15. 15:28:15

"Miért bukott meg Fehérvári Gábor az Eurovízión?"

Mert fosabb, mint a többi fos

tingli-tangli 2016.05.15. 16:05:25

mainstream dalok tucatjai szóltak, popdalfesztivál lett, szinte senki sem énekelt anyanyelvén, nem voltak extrém produkciók. Azt el sem tudom képzelni, hogy miért kaptak a bolgárok szinte mindenkitől pontot, mi meg elvétve. A horvátokkal fej-fej mellett haladtunk, csak a telefonos szavazatokkal léptünk el tőlük. De ők legalább adtak nekünk pontot. De sem a németektől, sem a lengyelektől nem kaptunk. A legjobb szlogen: Ausztrália az új Európa. A ciprusi volt a legjobb, ezt játszák a rádiók, mert olyan ismerős volt? A svéd srác száma is hasonlít egy rádiók által játszott dalra.

valakimás 2016.05.15. 16:12:50

A zsűri (elsőkörös pontszámok) tényleg a politika vezérli,semmi szakmaiság nincs benne hiába "szakemberek" pontoznak, a LÉNYEG a telefonon leadott szavazatok !! az a rangsor szól a közönség véleményéről egy adott számra,erre nagyon jó példa a lengyel előadó aki első körben = azaz hetes pontos kapott,de érdekes módon a közönség a 3. legjobb előadásnak szavazta meg, magyarul felesleges a zsűri, csak a közönség szavazzon!!! arra semmi szükség ,hogy szomszédos országok vagy volt szovjet tagállamok egymást "tolják" előre, ha valaki megnézi a szavazást minden országnál meg tudja mondani ki kapja a 12 pontot :)) ez nem a zenéről szólt!!

Orltran 2016.05.15. 16:14:32

Nem tudom miért gondoljuk, hogy egy-egy aktuális sikerzenekart lemásolva majd mekkora eredményeket fogunk elérni. Érthetetlen számomra ez az egész. Pedig eddig is az ment, amit vittük abból a legegyedibb dolgok voltak a legsikeresebbek, egy ilyen másolattsl miért számított bárki csodára?

Orltran 2016.05.15. 16:19:47

Még mielőtt félreértés esne, nem jogsértő másolgatásról, vagy ilyesmiről írok, egyszerűen ezt a stílust már megcsinálták, sokkal jobban, világhírre jutva mások, furcsa dolog, hogy azt várjuk, ha mi előadunk egy nagyon hasonlót attól majd mindenki jól hasra esik.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.15. 16:28:43

Fredi rosszul énekel, a dala is szar is volt. Ezen az alapon már csak egy jó politikai üzenet lehetne mentő, de az sem volt: a homokos produkciója dögunalmas volt.

Megkapta pont azt a helyezést, amit megérdemelt.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.15. 16:30:55

@tingli-tangli:

A bolgár lány döguanlmas volt szintén, de legalább tud énekelni. Amivel viszont nyert (mert a 4. helyezés az szinte nyerés) az a ruhája volt: sokan megjegyezték a világító ruhát.

AlbaZen 2016.05.15. 16:38:59

Azért nem nyerünk, mert szar dalokkal nevezünk. Még a @€&civirsli dala is jobb volt.

micsoda? 2016.05.15. 16:40:35

@Orltran: Igen van igazságod. Nekem is talán azért tetszik Fehérvári Gábor dala, mert van benne hasonlóság a" világhír" felé. Nagyon jó a refrén, ma már párszor meghallgattam. Más ország képviseletében, vagy egy jó menedzserrel befutna.

Pechje volt az énekesünknek, és ő fizetett rá, mert nincs szimpátia a magyarok iránt. Szerintem sokkal jobb mint a győztes dala. Persze van/volt aki mást szeretett volna látni helyette Magyarországot képviselve, nem kell csodálkozni, ha másként látja Freddie szereplését.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.15. 16:41:44

@endike:

Valójában a magyar szereplésnek sok köze nincs a politikához.

Akkor lehetne a magyar szereplőnek köze ehhez, ha magyarul énekelne és valami szokatlant adna elő. De így, dögunalmas dallal és angolul?

Lógás Hugó 2016.05.15. 16:48:36

"Eredetileg 43 ország erősítette meg részvételét a dalfesztiválra, beleértve Bosznia-Hercegovinát, Bulgáriát, Horvátországot és Ukrajnát is, melyek három, kettő, kettő, illetve egy kihagyott év után vesznek részt újból. Portugália viszont 2013 után ismételten nem vesz részt, illetve Romániát 2016. április 22-én kizárták a versenyből a TVR köztelevízió EBU felé való tartozásai miatt.[4] Így végül 42 ország fog részt venni a 2016-os Eurovíziós Dalfesztiválon."

42 országból 19. helyezés az miért megbukás? Ezt a faszságot.....

szako 2016.05.15. 16:49:01

Kár, pedig annyira vártam, hogy nyer, mert akkor Királyunk építhetett volna egy újabb stadiont az adónkból, ami - a többivel ellentétben - egyszer legalább meg is telt volna!

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.05.15. 16:51:24

@Orltran:

"amit vittük abból a legegyedibb dolgok voltak a legsikeresebbe"

Ez így igaz.

szako 2016.05.15. 16:52:25

Egyébként kielégítően beszélek angolul, legalább ötször hallottam a magyar dalt, de egyáltalán nem értettem a szövegét.
Lehet, hogy ezzel mások is így voltak.

ervin2 2016.05.15. 16:55:21

Itt már leírták a mgyarról:
1. Nagy akarásnak nyögés a vége, Nagyot akart a szarka, de nem..
2. Trendi dal, és előadás, azaz SEMMI extra, különleges sem a hangban, sem a dallamban. A külsőségek meg, a szakadt nadrág, feltűrt póló, piros szín, óriás gong, tébláboló háttér emberek, meg NEVETSÉGES volt!
3. Totál feleslegesen elköltöttek, egy egész vagyont itthon a veresenyre, és a külföldi promotálásra, és talán egész életére tönkretették a fiatalembert, mert elhitte a hamís illuziókat. Sajnálom Őt.
4. Amúgy meg túlságosan nagyfeneket kerítünk, ennek az egésznek, aminek alig van jelentősége. Egy felfújt középszerű esemény, és minél nagyobb lett évtizedek alatt, a LUFI,annál ritkább, hogy az igazi ságer, és egy énekes éppen itt robbanjon be, és maradjon állócsillag
5.Az ukrán lány azért IS nyerhetett, mert hiteles, és őszinte volt. Saját szerzeményével azonosulni tudott. Saját gondolatait, érzéseit adta át,és nem egy stylist, és mások ötleteit.
Már a neve is MESTERKÉLT, FREDDIE, a magyar indulónak (amúgy az Alfréd, talán jobb lett volna, mert az előző nevet egy "zanzibári bajszos", évtizedekre lefoglalta! :-) )

Andy73 2016.05.15. 17:19:48

A svédek megmutatták, hogy mi kell a sikerhez. A dob meg is volt, de a többi elem hiányzott. Talán ha levette volna a pólót, akkor néhány hellyel biztos előrébb végez.

"A legkisebb fiú (most tekintsünk el attól, hogy magas - részletkérdés) nekivág Európában és úttörőként akarja megnyitni a kontinens embereinek szívét és bezáratni a templokat, mert úgyis a szeretet mindenekfelett. Röviden ennyi az üzenete a Pionerr dalnak."

Ez egyébként talált. Amúgy a templomokat (és nem a templokat) akarta bezárni Freddie, ami eléggé ellentmondásos dolog, ha egyáltalán bárki odafigyelt a szövegre.
A svédek is ironizáltak az egyházzal a kisfilmjükben, de nem voltak nyíltan vallásellenesek, mert ez egy kényes téma.
Az ukrán dalnak legalább egyértelmű volt a mondanivalója, de zeneileg is jobb volt.

A lényeg, hogy nem kell véresen komolyan venni a versenyt, egy csomó országot így is megelőztünk, az angolokat és a németeket is. Már a döntőbe jutás is siker, egyébként meg egy buli az egész show, ahol a győzelem csak annyiban számít, hogy ki lesz legközelebb a rendező ország.

Andy73 2016.05.15. 17:22:23

A svédek megmutatták, hogy mi kell a sikerhez. A dob meg is volt, de a többi elem hiányzott. Talán ha levette volna a pólót, akkor néhány hellyel biztos előrébb végez.

"A legkisebb fiú (most tekintsünk el attól, hogy magas - részletkérdés) nekivág Európában és úttörőként akarja megnyitni a kontinens embereinek szívét és bezáratni a templokat, mert úgyis a szeretet mindenekfelett. Röviden ennyi az üzenete a Pionerr dalnak."

Ez egyébként talált. Amúgy a templomokat (és nem a templokat) akarta bezárni Freddie, ami eléggé ellentmondásos dolog, ha egyáltalán bárki odafigyelt a szövegre.
A svédek is ironizáltak az egyházzal a kisfilmjükben, de nem voltak nyíltan vallásellenesek, mert ez egy kényes téma.
Az ukrán dalnak legalább egyértelmű volt a mondanivalója, de zeneileg is jobb volt.

A lényeg, hogy nem kell véresen komolyan venni a versenyt, egy csomó országot így is megelőztünk, az angolokat és a németeket is. Már a döntőbe jutás is siker, egyébként meg egy buli az egész show, ahol a győzelem csak annyiban számít, hogy ki lesz legközelebb a rendező ország.

brlv24 2016.05.15. 17:47:44

@ervin2: "talán egész életére tönkretették a fiatalembert, mert elhitte a hamís illuziókat"

haha, persze...tönkretették, kik?:)
Ebből csak tanulni lehet, és ő biztos tanult is, elég intelligens srácnak néz ki..

rozsomák 2016.05.15. 17:56:48

Eleve a kérdésfeltevés beteges..

Ha nemzetiségi alapon gondolkodunk, akkor éppen itt lenne az ideje egy harmadik világháborúnak, mert annyi ország versenyzője szerepelt rosszabbul, mint ahogy titkon remélte ő vagy az országa, hogy sérelmek sérelmek hátán és megbosszulandó, hogy elnyomják a nemzetet, éppen ideje egy jó kis háborúnak.

Szerencsére az emberek többsége nem olyan agyalágyult, mint a szerző.

Poszter, megnyugtatlak: te sem azért vagy ilyen hülye, mert magyar vagy.
Ilyen hülye ember bármelyik nációban születhet.

Anna Major 2016.05.15. 18:01:33

Szerintem nem bukott meg! Több millióan látták a Földön és ha nem is szavaztak (Én se) attól még tetszhetett nekik. A Euróviziós dalfesztiválon különben sem a dalokra vagy az előadásra szavaznak a népek, hanem a baráti országokra.

rozsomák 2016.05.15. 18:09:35

"A Euróviziós dalfesztiválon különben sem a dalokra vagy az előadásra szavaznak a népek, hanem a baráti országokra. "
Ez baromság. Semmivel nem tudod alátámasztani.

padlogaz 2016.05.15. 18:11:46

1.) semmi magyarutálat nincs benne, mert akkor az oroszok, azeriek stb. nem kapnának állandóan ennyi pontot, egymást nem tudnák így felfelé tologatni (oroszok még akkor is elől végeztek, amikor a krim miatt nyiltan kifütyűlték őket)
2.) a nagy lélekszámú országok nyilván saját kedvenceiket felül tudják szavazni, ez ellen nem lehet mit tenni, ha tetszett volna nekik, valószínűleg a lengyelek is szavaznának rank
3.) freddi dala abszolút értékben szvsz jó volt, megkockáztatom, hogy jobb, mint a többség
4.) szerintem egyszerűen nem érezzük, hogy milyen szám kell ehhez a fesztiválhoz. mármint a magyar televízió, ami jelöli a magyar résztvevőt. ha érezné, akkor lehet, hogy nem a dal című válogatáson kellene kijelölni, vagy más kiválasztási szempontrendszert kellene alkalmazni
5.) minden évben megy a hiszti, hogy milyen jó a magyar résztvevő, aztán jön a meglepi (pár kivételtől eltekintve, akik tényleg kiugróak voltak), vagy ne vegyük komolyan (mint pl. az angolok), vagy elemezzük, hogy miért van mindig az elsők között az orosz/ukrán/skandináv f...om tudja milyen résztvevő, vagy vigyünk ki valami tök mást, pl. mulatós zenészt vagy hegedűművészt vagy egy már befutott valakit, aki rutinból lenyomja, gondolom charlie hangja is magasan verné a mezőnyt.

Nzoltan 2016.05.15. 19:19:05

@röf: De már nem elég akármilyen szakállas nőnek kinézni. A ma divatos hipszter-kossuth szakáll a menő. :-)

Nzoltan 2016.05.15. 19:22:44

Nem követtem, a hollandok végülis adtak pontot az ukránoknak?

Andy73 2016.05.15. 19:27:59

Persze az is kérdés lehet, hogy ez egy szexműsor volt-e, vagy inkább egy dalverseny.
Lehet, hogy nem árt, ha szexi egy énekes, de talán nem ez a döntő. Az ukrán csajnál például elég sok szexibb volt az énekesnők között.

Szilárd vélemény 2016.05.15. 20:26:09

Véleményem szerint nem volt elég jó. A döntőbe bekerült, de azért nyilván jó lett volna, ha legalább a legjobb 10-ben benne lesz. De most talán erősebb volt a mezőny, mint szokott.

Nálam az oroszok voltak az abszolút nyerők. Az egy tökéletesen eurovízós szám volt. A közönségszavazatok alapján is neki kellett volna nyernie. A zsűri véleményem szerint polkorrekt akart lenni és emellett kedveskedni akart az új versenyzőnek, Ausztráliának.

Döntsön csak a nép, aztán ennyi.

A Freddie művésznév meg szerintem is erőltetett.

Rébusz 2016.05.15. 20:36:05

Csak a cím miatt pörgettem végig a cikket, az euróvízió idén engem egyáltalán nem érdekelt. Viszont az, hogy Freddiet már a Dal idején is valami szuper fickónak állították be és ez is közre játszott a megválasztásában, ez óriási túlzás volt. Lehet, hogy a magyar választékhoz képest szuper, de a külföldiekhez képest ő csak egy átlag. A pólóráncigálás sem vált a javára. A dala nem volt rossz, de nem volt kiemelkedő az eurovíziós színvonalhoz képest. Mint ahogy a színpadképe sem, a ruhájáról nem is beszélve. A 19.hely ehhez képest nem is rossz.

Voznyák Pista2 2016.05.15. 21:07:10

Akit ez meglepetésként ért, nagyon tudom sajnálni.
Természetesen örültem volna ha jobb helyezést ér el, de ez a dal, még arra sem alkalmas, hogy abban a gagyi mezőnyben kiemelkedjen.
Izzadtságszagúan hatásvadász szám.
Talán jobban oda kéne figyelni arra, hogy tényleg olyan dalok kerüljenek ki, amelyek legalább egyediek, kicsit másabbak, különlegesebbek, mint a szürke mezőny.
Persze esély akkor is kicsi, de legalább egy szűk réteg "megvenné" a produkciót.
Ilyen volt pl. By Alex produkciója, ami egyszerű volt mint a faék, mégis fülbemászott, különleges volt, és meg is találta a rajongóit. Ehhez persze kellett az is, hogy Alex megtalálta hozzá a megfelelő hipszteres megjelenést is. Kerek volt a történet.
Itt most az történt, hogy kiállt egy sármos fiatal fickó, aki a megjelenésével még rá is tett erre, a "Szakadt farmeres laza, de jóképű fiatal" imédzsére, aztán ezzel szemben elő akart adni, egy amolyan "most hű de odateszem magam" dalt.
Én szerintem valahol reális volt a helyezés.

Májkül 2016.05.15. 21:07:31

Gratulálok Freddienek! Jó volt a dal, jó volt a zene, jó volt a színpadi előadás. Az EUROVIZÍÓ pedig csak egy show műsor, amit tök mindegy, hogy ki nyer meg, úgyse számít semmit. Persze mindig is lesznek olyanok, akik most fújjognak, de ha Freddie nyert volna, akkor most a mellüket döngetnék, hogy milyen fasza magyarnak lenni.

2016.05.15. 21:34:57

Talan erdemes lenne eloszor is azon a mentalitason valtoztatni, hogy csak a dobogis hely szamit es minden mas bukas. Elindult, ismertseget szerzett, ennyi. Kilepett a nemzetkozi szinterre es innen kezdeve jo eselye van kulonbozo felkeresekre Europa szerte. A masik, ahogy tobb hozzaszolo is irta: egyszeruen nem erezzuk ezt a showt. Ez egy szorakoztato musor, ahova nagyobb felhajtas kell, mint egy szakadt farmer es polo marcangolasa.

masada 2016.05.15. 21:49:52

Nem nyert mert szar volt na...ez a Robbie Williams féle rosszfiú külsö ahogy majd szétszakítja a pólóját....mi a faszért nyert volna...amugy meg mi sajnaljuk. Tobb millio nezo a vilagon, a karrierje csúcsát máris elérte...megérte neki

szako 2016.05.15. 23:36:47

"A Euróviziós dalfesztiválon különben sem a dalokra vagy az előadásra szavaznak a népek, hanem a baráti országokra."

Na ez balkáni mentalitás.
Persze mi még mindig szart sem értünk a demokráciához, de aki járt már ilyen szerencsésebb egyedfejlődésű országban, talán tudja, hogy ezeken a helyeken nem szokás egy embert (előadót) a származási helye alapján megítélni.
Sem pozitívan, sem negatívan.

Ezeken a helyeken vagy a dalokra, vagy a produkciókra, vagy az általuk közvetített üzenetre szavaz a néző.

Ha tetszik nekünk, ha nem.

Normális helyeken egy dalfesztivált szórakoztató eseményként fognak fel és nem kerülnek nemzeti identitászavarba pl. a németek, hogy a "japán" lolitájuk tökutolsó lett Európában.
Mert ennek Németország, mint ország szempontjából nem több, mint nulla a jelentősége.

Amikor a magyarok a középszerűnél erősebb dalokat / előadókat küldtek ki (pl. Bayer Friderika, Rúzsa Magdi, Kállay-Saunders András), a közepesnél jobban is szerepeltek. Amikor nem, nem.

Persze ettől még minden dal szubjektív megítélésű. De épp ezért jó móka ez a verseny, hogy megnézzük, az adott kínálatból mi tetszik más országoknak.

Az, hogy most már évek óta minden magyar indulót a verseny előtt hirtelen elkezdenek az esélyesek között emlegetni, abból véletlenül se induljunk ki. Ez az itteni médiagépezet műve, hogy nézettséget generáljanak a műsornak. (Erősebb kifejezéssel élve hazugság.)

Ha valaki elfogulatlan véleményre kíváncsi az esélyeket illetően, nézze meg a külföldi fogadóirodák odds-ait. Akik ebből élnek, nem fognak jópofizni és a leginkább reális képet nyújtják.
De ahogy a Leicester City is bajnok lett, annyira nem tudhatja előre igazából senki sem. Ezért (is) jó móka.

wotan 2016.05.16. 06:35:42

@szako: Móricka, mi jutott megint eszedbe? Maradj a témánál, és ne túrd közben az orrod!

inebhedj - szerintem 2016.05.16. 07:58:43

Sose értettem, hogy ha a Nóta-tévé meg a Házibuli Lajcsival, meg a Kisgrofó, meg a Fásy mulató ciki-gagyi (attól függetlenül, hogy az én ízlésemtől is igen távol áll), ha a stadionépítés állami pénzből pazarlás és lenyúlás (attól függetlenül, hogy ezzel is egyetértek), akkor az Eurovízió miért nem az (attól függetlenül, hogy szerintem ciki, gagyi, pazarlás és lenyúlás)? Még szerencse, hogy közmegegyezéssel ragaszkodunk hozzá, függetlenül a regnáló kormánytól és ellenzéktől.

(Bár Ausztrália Európába való bekebelezése a háttérhatalmi imperialista tervek vélhetően fontos részét képezi, már a híres tibeti onkológus, Dr. Josef Paul Schimmerwagens-Fürtz is említi Aurovision című, 1956-ban, Luganóban megjelent könyvében, hogy Ausztrália éghajlati adottságai kiválóak az európai gyapjas intergalaktikus alakváltók szaporítására szikes talajon.)

Matteo79 2016.05.16. 08:46:06

Nem is ertem minek errolaz egeszrol egyaltalan beszelni?
egu kozepesen szar zene volt a tobbi kozepesen szar kozott
Unintelligens embetek vitàja a semmirol..,,

zuhanorepulesss 2016.05.16. 09:34:27

Emberek..ez egy showműsor.
Énekelnek egyet, a nézők a helyszínen őrjöngenek, aki otthon nézi, felpukkant egy sört. Vagy elkapcsol, mert kezdődik az NCIS.
Az énekesek megmutatják magukat, az országokról van egy vágókép, ami alapján azok, akik még nem kötötték le a nyaralást, kedvet kaphatnak.
A rádiókban játszani fogják a nyertes dalt három hétig, aztán jövőre, ugyanekkor megint két hétben lázban ég a média. S ez így megy körbe, körbe.
Ha nyert volna ez a srác, az "csak" egy kis reklámérték, többen nézik a youtube-on, töltik le a piratebay-ről. S talán valaki felemlegeti évek múlva is, hogy Ő nyert egyszer valahol valamit.
Ez nem egy olimpia vagy foci vb-döntő. Amire egyébként a fanatikusokon kívül szintén nem emlékszik senki évek múlva.

mel gibson 2016.05.16. 10:01:17

Egyszerű az ok: Utálnak minket, mint a szart.
Régen is így volt, ma is így van. Küldhetünk mi bárkit.
Freddie viszont nem gáz, ez a fesztivál az.

Mr. Rustical 2016.05.16. 10:51:16

Nem értem a címet. Miért "bukott meg"? A 19. hely teljesen rendben van egy 50 fölötti mezőnyben, meg ha jól értem bekerült a döntőbe. Miért lenne ez bukás?
Vagy egy nyer, és az összes többi bukik? Ja, és mi köze mindennek Magyarországhoz, meg a nemzeti izéhez.
Én zeneileg nem tudom értelmezni ezt a stílust, de láttam a produkciót, meg egy pár másikat, szerintem teljesen hozta a szintet, szóval nem értem miért kell fikázni a srácot.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.05.16. 12:06:15

Frédit a Gyucsány / Soros lobbi buktatta meg, a vak is láthatja, sőt a Napnál is világosabb. Ezeknek semmi sem drága, hogy sárba tiporják Nemzetünket.

:-)

verjemanyadba 2016.05.16. 12:24:32

Amukor a szeksziseg a fontos egy dal esten, az mindent elmond a dalokrol es annak fontossagarol :-D ezt az euroviziot ugy kene betiltani, ahogy illik. Baromsag az egesz

Boost Boosted 2016.05.16. 13:44:23

@mel gibson: nem ok nelkul utalnak :) en magyar vagyok papiron de semmi kozom ahoz a buta rasszista intolerans depresszios korrupt tudatlan buta proszto kephez amit kedves kormanyunk kozvetit es probalja lerombolni azt a maradek ertelmet is ami maradt meg ott. Ha kerdezik le is tagadom minden alkalommal hogy onnan jottem meg szerencse hogy tobb allampolgarsagom van. Ha fizetnenek sem mennek vissza szornyu ami ott tortenik es a legrosszabb hogy mindenki csak tur es lenyeli azt amit kap.

E.Katolnai 2016.05.16. 14:25:42

frédike nem a szakadt gatyája vagy dala lapossága miatt bukott, hanem mert dalocskája nem volt elég pc. Valami holo-izé nyavajgást kellett volna kornyikálnia, avval biztos jobb helyezést ért volna el.

bElannaTorres 2016.05.16. 14:28:08

annyira bénán hangzik ez a "szexi" jelző mikor minden másra használják (a sznob vagy homokos emberek)
amúgy meg mit várt, nem volt jó sem a dal, sem az ahogy énekelte.

cipraszon 2016.05.16. 15:01:57

Miért akarja belénk magyarázni magyarokba minden f@sz poszter, hogy mi ezt aaaannyira nemzettragédiaként éljük meg? Legközelebb arról írj f@sz poszter, hogy mennyire pesszimista a magyar.

Velszi bárdolatlan 2016.05.16. 15:27:37

Nem lehet, hogy simán csak szar volt?

(Nem néztem, nem az én világom, ezt a műfajt még zenének sem nevezném.)
süti beállítások módosítása