Minden, amiről beszélnek és az, amiről nem!

Prominent

Prominent

Isteni csoda folytán nőttek meg Katy Perry mellei

2014. január 24. - prominent

katy.jpg

Állítólag igen egyszerű és fájdalommentes a módszer, amivel elérte az amerikai énekesnő, hogy megnőjenek a keblei. Elcsodálkoztok rajta!

Részletek a tovább mögött!

Amikor Katy Perry énekel, akkor nagyon kevés srác, férfi vagy éppen nagyapa ne a mellét nézné. Így tökmindegy, mit énekel. A dús keblei sok tinisrác vágyálma.

Éppen azért sokan találgatják, hogy vajon a mellei igaziak, vagy műtéti beavatkozás eredményei.

katy-perry-tight-green-dress-boobs-650x973.jpg

A huszonkilenc éves énekesnő azt állítja, 100 százalékos saját anyag. És azt is elárulta, hogy mi a titok.

Katy-Perry-8.jpg

"Amikor 11 éves voltam, a hátamon feküdtem az ágyon, és a lábujjaimra néztem. Megkértem az Atyaúristent, hogy olyan nagy melleket növesszen nekem, hogy ne lássam a lábujjaimat. És Isten meghallgatta a kérésemet." - mondta Perry.

prominent

A bejegyzés trackback címe:

https://prominent.blog.hu/api/trackback/id/tr325779621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása