Minden, amiről beszélnek és az, amiről nem!

Prominent

Prominent

Összeomlott Lady Gaga

2016. december 15. - prominent

ladd.jpg

Szívszorító pillanatokat okoznak a kikerült felvételek. A rajongók így még biztosan nem látták kedvencüket. Magába roskadt az extravagáns amerikai énekesnő. Videó a tovább mögött!

Mindezidáig a hihetetlenül változatos, sokkoló és merész stílusával hívta fel magára a figyelmet. Akár viselkedésről, fellépésről vagy öltözködésről volt szó. Főleg a videóklipjeiben mutatott elég extra dolgokat. Néhány klipje rövidfilmeknek is beillettek és művészileg tökéletesen átdolgozottak voltak. De az extravagancia elképesztő méreteket öltött és jónéhányan értetlenkedve csóválták a fejüket. De ennek ellenére vagy éppen ezért, bármi, amihez hozzányúlt, arannyá változott.

Gaga most új albummal tért vissza. A Joanne a korábbiaktól eltérően meglehetősen személyesre sikeredett. Lady Gaga jobbat kitárta a szívét és eléggé személyes, belső érzelmi világát mutatta meg.

Ő is egy egyszerű nő érzelmekkel, empátiával és aggódással azzal kapcsolatban, hogy mi történik az emberekkel és a világgal. Legnyíltabb vallomása kétségkívül a Million Reasons című szerzeménye, amelyhez most videóklip is készült. Ennek története az előző, Perfect Illusion folytatása. Ugyan egy tök egyszerű videó, mégis annyira hatásos, hogy jópáran bizony akár egy könnycseppet is elmorzsolhatnak.

Megmutatta a meztelen lelkét.

-prominent-

 

A bejegyzés trackback címe:

https://prominent.blog.hu/api/trackback/id/tr1112050427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.12.16. 12:54:37

És ha tudná szegény lelke, hogy kis hazánkban csak Lady Gyagyaként aposztrofálják, na arra hogy kibukna!

mortullus 2016.12.16. 15:52:47

Még mindig Killary vereségét siratja? :)

01234567 2016.12.16. 18:47:10

@Látens Inszinuáció: 160 feletti az IQ-ja és egy külön az ilyen átlag feletti IQ-val rendelkező gyerekeknek létesített elit iskolába járt. Egyetemet végzett. Gondolom így könnyebben és többet keres mint mondjuk egyetemi oktatóként vagy kutatóként.

she_wolf 2016.12.16. 19:45:32

@Látens Inszinuáció:
Nemtom. Így még nem hallottam senkitől:)
Személy szerint sajnálnám, ha meggárgyulna, mert kedvelem. Van hangja, egyénisége, jelenléte. A klipjei pedig valóban a megcsináltabb kategóriába tartoznak. Szerintem:)
Egy rakás túlhájpolt, tehetségtelen ifjonc van -sajnos-, akiknek a "művészetét" zúdítják a nyakadba ezer csatornán úgy, hogy már a füleden bugyog kifelé a szarlé:(
Tüdőbeteg kecskék mekegnek, kasztrált hangon pihegnek, a képi világnak pedig semmi köze a dal mondanivalójához -már amennyiben van neki:(
Vagy csak én vénültem meg, és az igényem nem (vagy csak ritkán) találkozik a kínálattal.
No de evvan, kihalászom én, amire szükségem van:)

Petian 2016.12.16. 19:47:16

Omolna már össze végleg ez a (valójában férfi) büdös kurva
Menjen és nyalja ki vesztes Killary picsáját!
Geci!

sZulamith 2016.12.16. 20:16:26

Mondjuk szépsége messze elmarad a tehetsége mögött, esetenként szeretem hallgatni. Pl: youtu.be/qrO4YZeyl0I

kvadrillio 2016.12.16. 20:22:55

SZTEM EZ EGY FÉRFI ÉS NEM NŐ. NÉZZÉK MEG A FÜTYIJÉT...:o)))

Bicepsz Elek77 2016.12.16. 20:25:58

Gondom meg mindig Trump miatt sir..
Normalis ember nem nez ilyen szemetet, mint ez a Stefani Joanne Angelina Germanotta.

she_wolf 2016.12.16. 21:18:24

@Bicepsz Elek77:
Ja! Normális ember bájalekszet, meg kányavesztet hallgat, és néz:D

scavengario 2016.12.16. 21:29:00

@01234567: Minél nagyobb az IQ-ja valakinek, annál hajlamosabb depresszióra, ahogy ráébred, mennyire buták és irányíthatók az emberek körülötte. Magyarul rájön, hogy sok a hülye (akár önhibájukon kívül is, mert bizonyítottan lehetne minden ember "zseni"). Én is ezért hagytam ott a tanítást. Nem elit intézményben voltam és elegem lett abból, hogy a rendszer ellen harcoljak. Se pénz, se idő, se erőforrás. Elmentem inkább szoftverfejlesztőnek, ahol jobb a helyzet. Aránylag okos embereknek okos szoftvereket fejlesztünk, így jobb az életük, könnyebb és gyorsabban elvégzik azt, amit akarnak. Nekem elegem lett a debilek pátyolgatásából. Felhúzhattam volna az intelligenciaszintjüket, de ehhez semmilyen támogatást nem kaptam/kaptunk. Minden tiszteletem a tanári pályán maradó, de azt lelkiismeretesen végző kollégáknak.
De a pénz és a nyugalom nagy úr. Tripla annyi fizuért nyugodt, modern környezet van és támogatnak. Érzem, hogy amit létrehozok, másokat segít. Ennyi.

she_wolf 2016.12.16. 21:38:47

@scavengario:
"Minél nagyobb az IQ-ja valakinek, annál hajlamosabb depresszióra, ahogy ráébred, mennyire buták és irányíthatók az emberek körülötte."

Teljesen egyetértek:( Ehhez még hozzávehetjük, hogy ezt az is táplálja, hogy minél többet tudsz, annál kétségbeejtőbb ráébredni, hogy mennyi mindent még nem!
Egy cseppet sem csodálkozom azon, hogy jobb sorsra érdemes emberek hogyan tűnnek el a süllyesztőben:(

01234567 2016.12.16. 22:08:12

@scavengario: Egy életed van, jól tetted. Senki nem Jézus..

scavengario 2016.12.16. 22:28:15

@she_wolf: Igen, ahogy ráébredünk, hogy mennyi mindent nem tudunk, de legalább érezzük az ingert, hogy tudni AKARUNK. Utána olvasok, sok száz cikket is, nehogy felültessenek. Bármit hallok/olvasok/látok, utána nézek, mennyire igaz. A legtöbben meg látnak egy mondvacsinált klikkvadász oldalon egy cikket a facebookról átirányítva és elhiszik. A mézes gyömbér meggyógyítja a rákot. Aha, persze. Csak nincs róla tanulmány. Közeli ismerősöm belehalt. Pedig hitt a mézes gyömbéres teának is. Meg a csillagállásnak is. Ennyit ért. Meghalt, férje és két szép lánya maradt anya nélkül.
Elegem van a hülyék kineveléséből. Ide oktatási forradalom kellene. Én azért tudtam munkahelyet váltani, mert a tudás, ami miatt felvettek, otthon, autodidakta módon szedtem fel. Mert érdekelt a programozás. Semmi köze nem volt a gimis infó szakhoz, sőt, az egyetem is gagyi volt. Az államvizsgára se készültem, mert többet tudtam, mint a vizsgáztatók. Pedig nem vagyok egy nagy agytröszt. Itt a hiba... Az oktatásunk szart nem ér.

she_wolf 2016.12.16. 22:58:36

@scavengario:
Közösségi oldalakon nem regisztráltam ( a facén egyetlen ember miatt vagyok kamu cuccal, rajta kívül ismerőst sem jelöltem be, pedig rengeteg álatalam személyesen ismert személy van jelen az oldalon mindenféle infóval), netes társalgásaim fórumokon keresztül, vagy itt, a blog.hu-n történnek.
Ez éppen elég ahhoz, hogy csak az jusson el hozzám, amit arra érdemesnek tartok.
Egyik sületlenség után a másikba botlom nap mint nap (utalnék az általad felhozott példára), és nem vagyok egy akkora ász mint szeretném, de ha már én is húzom a képem a sok blődség olvastán, akkor ott tényleg nem gömbölyű valami:)
(Ezek jellemzően valami "mostazonnalrendeldmeg - különbenmeghalsz" termékek -no és az azokat méltató "vásárlók" dicshimnuszokat zengő hozzászólásaik. Majd a remélhetőleg rövidesen érkező cáfolatok szakemberektől:)
Van egy olyan rossz sejtésem, hogy nem jó irányba lépdelünk:(
Oktatási forradalom?? Mármint Magyarországon? Rózsika ténsasszony hazájában?Kérsz bilit? Tudod... a kezednek!:(

De vissza Gaga-hoz és az IQ-hoz: azt mondják a tanultak, hogy az össznépesség IQ értékének az összege állandó, de pech, hogy nem vették számításba a növekvő szaporulatot. És ezalatt nem elsősorban Fekete-Afrika demográfiájára gondolok.
Csoda, hogy az értelmesebbje vagy begolyózik idő előtt, vagy felköltözik a dombtetőre remetének? Vagy pedig önzőzik, és még mindig ez a leghumánusabb, mert így hasznos is lehet mások számára. Igen, rád gondolok!;)

Le Orme 2 2016.12.16. 23:32:16

@01234567: 150 felett már nem differenciálják az IQ-t, így nem tudom, honnan származhat ez a 160 fölötti IQ érték. Hiteltelen.

she_wolf 2016.12.17. 01:14:56

@Le Orme 2:
Beleültetted a bogarat a szemembe, és olvasgattam, ilyeneket találtam:
lemon.hu/2015/10/27/a-valaha-elt-9-legokosabb-ember-akinek-megmertek-az-iq-jat-koztuk-van-egy-magyar-lany-aki-megelozi-stewen-hawkingot/

www.alapinfo.hu/?cikk=246&tema=12

Ezek után én sem tudom, hogy hogyan mérték a feltüntetett intelligenciahányadosokat:)

Én erről csak annyit tudok, hogy nem konstans, tehát ilyen értelemben nem tulajdonítok neki túl sok jelentőséget, nem mászom jobban bele annál, hogy valaki agyilag gyökkettő, vagy asztrofizikus:)
Az intelligenciahányados számszerűségét csak ilyen vonatkozásban tekintem mérvadónak:
www.iq-tester.hu/cikkek-az-iq-rol/az-iq-ertekek-szinvonalai.html

Lehet, hogy Gaga kitöltött egyszer egy tesztet, éppen nagyon jó passzban volt és király eredménye lett:) Persze, ehhez azért valószínűleg egy eredendően fogékonyabb, könnyebben tanuló agy kellett:)
süti beállítások módosítása