Minden, amiről beszélnek és az, amiről nem!

Prominent

Prominent

Vin Diesel éjfélkor így pumpálja az izmait

2015. május 26. - prominent

vindiesl.jpg

Megszállott testépítőként az akciósztár alig várja, hogy erősítse magát. Leszállva a repcsiről is máris az edzőterembe siet.

A szexi izompacsirta éjt-nappallá téve dolgozik önmagán, hogy minél jobb formát érjen el a teste. Még akkor is, ha egy nehéz út után is van. Mindezt bizonyítandó az egyik közösségi oldalra feltöltött egy videót, amiben brutál nehéz súlyokat emelget.

"Leszálltam a repcsiről és elmentem az edzőterembe. Éjféli tréning." - írta Vin Diesel. És mindezt stílusos öltözékben: baseballsapka és divatos póló. Mert meg kell adni a módját. Így születik a szexien izmos test.

-prominent-

A bejegyzés trackback címe:

https://prominent.blog.hu/api/trackback/id/tr807492452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evil demon satan devil 2015.05.27. 11:43:55

a bézbózsapka nagyon kell a teremben...
amúgy respect, így ránézésre 45-50 kila minimum, amivel tolja, nem rossz, én 30-35 kilóval szoktam besz@rni, mikor tolom

rockjano 2015.05.27. 14:46:41

Azért ő is nagyon meggondolja az utolsó kinyomást :-)

Jó persze neki ez szakmailag kötelessége de amúgy érdemes ennyi időt és energiát rááldozni egy valóban szép izmos testért???

Saank 2015.05.27. 15:10:37

A zöld tárcsára 25 font van írva. A két zöld tárcsa így durván 23 kiló. A rúd kb. 10 és 20 kiló között lehet. Szerintem max. 45 kilóval dolgozhat. Persze nem tudom ,hogy hanyadik ismétlés, es beteg is lehet,de ezzel a fizikummal a 45 kilós szériázás nem nagy kunszt. Többet nézek ki belőle.

evil demon satan devil 2015.05.27. 18:00:26

@Saank: nem biztos, hogy muszáj ennél nagyobb súllyal tolni ezt, teremben szoktam röhögni, mikor hülyegyerekek felrakják 50 kilókra és úgy rángatják, mintha az életük múlna rajta, de normálisan csinálni nem bírják

Saank 2015.05.27. 18:56:00

@evil demon satan devil: Szóval....nem szóltam le, csak a fizikumából adódóan azt gondoltam ,hogy nagyobb súlyokat mozgat.
süti beállítások módosítása